marți, octombrie 20, 2009

...creative with fashion: exersati!

De cand am impartasit cu voi lookbook.nu, am descoperit un site pe care merita sa il accesati. E super distractiv si iti pune imaginatia la incercare. Este vorba de www.polyvore.com, un site care iti pune la dispozitie cea mai mare librarie de elemente fashion, de la imbracaminte, incaltaminte de designer, pana la parfumuri, cosmetice si bijuterii, ajutandu-te astfel sa creezi look-uri si sa "imbraci", cel putin in imaginatie, o rochie Alexander McQueen, pantaloni Balenciaga, botine Louboutin si mii de alte lucruri la care visezi... sau nu, sa le ai. In plus, poti sa imbogatesti compozitia cu text, imagini, chiar piese de mobilier, elemente care sa intregeasca atmosfera tinutei tale si sa dea o idee privitorului ce femeie, unde si cand va purta "creatia" ta.
Iata cateva exemple de tinute cu care m-am jucat eu:


Sper ca v-am facut curioase si abia astept sa primesc linkuri cu creatiile voastre, daca va place ideea, bineinteles.
xoxo, pe maine...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place mult a doua tinuta. Ai gusturi foarte bune ;)

Ella Gheorghiu spunea...

si mie imi place ft. mult a doua tinuta,Simina!ahh..ma faci sa visez..

Simina spunea...

Hehe.. multumesc, a doua tinuta se potriveste mult mai mult stilului meu, iar la prima m-am jucat cu culorile. De asta am si numit-o A pop of color.. V-ati jucat si voi pe polyvore? Trimiteti-mi link-uri cu creatiile voastre, de-abia astept sa le vad..

Ella Gheorghiu spunea...

Simina,nu am intrat,dar promit sa intru in curand.Pt. ca se apropie sezonul rece,imi poti spune ce haina de irna iti place sa porti?paltonul,geaca ,cojocul sau haina de blana?

Simina spunea...

As omori pentru o haina de blana.. Glumesc! Pana acum am purtat paltoane.. Unul mai scurt, pana sub sold, dar cambrat, de inspiratie military, si unul ceva mai lung, pana deasupra genunchilor. Dar as lua o haina de blana de calitate, nu neaparat din blana naturala, dar nici ca cele din piata, pentru ca arata superb cu o tinuta eleganta. Nu stiu daca as purta-o cu orice, oricand, dar m-as simti special atunci cand as purta-o. In ceea ce priveste geaca, singura ocazie in care o port e la sanie.