luni, octombrie 12, 2009

...have beautiful lips: truc pentru volum.

Weekend-ul acesta am facut un filmulet de proba, incercare care m-a "coplesit", ca sa spun asa, deoarece e destul de greu sa vorbesti in fata camerei ca si cum ai explica prietenelor. Dupa un timp insa, m-am obisnuit cu prezenta ei si nu am mai pocit toate cuvintele de emotie, nici mainile nu imi mai tremurau..:)) Asadar, vestile bune sunt ca ma voi apuca de filmulete saptamana aceasta si le voi posta pe parcurs. Unul din filmuletele pe care vreau sa le fac va contine si acest truc de volum, pentru o exemplificare mai buna, dar prefer sa il impartasesc, cel putin in teorie, de pe acum.
Atentie! Acest truc nu este unul din obisnuitele metode ce le vedeti prin reviste, nu stiu daca mai sunt persoane ce au descoperit acasta metoda, eu cel putin am descoperit-o de una singura. Ma consider, asadar, inventatoarea acestui truc..scuzati modestia.. :D


Sa incepem: Pentru ca efectul sa fie natural, este nevoie ca buzele sa fie hidratate, exfoliate, netede. Se aplica stratul de baza de fond de ten pe buze, pentru ca in acest fel rujul va adera mai bine si va rezista mai mult timp. Daca aplicati contur de buze de obicei, NU depasiti contul buzelor. Este inestetic, nenatural si chiar daca unora le iese, nu asta iti va da volum buzelor, ci doar iti va face gura sa para mai mare. Ideea este sa faci buzele sa para mai pline, mai voluptoase. Aplicati rujul cu pensula. In asa fel, culoarea va ajunge in toate pliurile buzelor si se va intinde uniform. Acum, daca culoarea rujului este una naturala, deschisa, veti folosi un creion alb. Daca este mai inchis, eu folosesc un fard crema auriu. Cum se procedeaza: Luati creionul alb si trasati o linie orizontala la mijlocul buzei inferioare. Nu trebuie mers pana la colturile buzelor. Acum, tapotati cu degetele zona, pana cand culoarea creionului se intrepatrunde cu cea a rujului. Ce veti observa este ca ati creat un fel de suprafata cilindrica, luminoasa, ce da senzatia de plin, de volum. Procedati la fel cu buza superioara. Daca ati ales fardul auriu, il aplicati cu pensula, la fel cum am explicat cu creionul. Daca doriti sa accentuati acest efect, reaplicati si intindeti. Este foarte simplu si are efect garantat si natural... din punct de vedere optic. :P

7 comentarii:

SoSheSays spunea...

Ce truc pentru volum nu stiu, ca oricum ai buze perfecte.

bbym spunea...

Ca bine zici NotBeautifulEnough...fata asta e perfecta!!
E prima oara cand pun un comment undeva...si vreau doar sa iti spun sa o tii tot asa si sa ne incanti cu cat mai multe sfaturi si postari :)
Te pup, mult succes si asteptam sa mai scrii.

Simina spunea...

Multumesc NotBeautifulEnough si bbym, dar nu sunt nici perfecta si nici buzele mele nu sunt perfecte, dar ma straduiesc... Ma bucur ca va plac articolele, voi adauga cat de curand materiale noi. Va pup si multumesc inca o data!

Camelcutza spunea...

sunt curioasa ce efect ar ava la mine,eu am buzele cu pea mult volum,dupa parerea mea...abia astept sa incerc:P

Ella Gheorghiu spunea...

Multumim pt. sfaturi!

Anonim spunea...

Doamne cat esti de frumoasa..ochi..buze..ten..par..cu adevarat perfecta!;)exista la Boots Soap&Glory sexy mother pucker un gloss care mareste de10ori volumul buzelor,costa in jur de50lei este intr-o cutiutza roz cu marilene monroe pe ea..

Simina spunea...

Interesant! Din pacate eu nu prea folosesc gloss pentru ca ma incomodeaza.. In sensul ca eu port parul desfacut adesea si mi se prind firele de par pe buze la fiecare batatie de vant. Dar cum majoritatea fetelor sunt fane gloss, sunt sigura ca aceasta informatie le va fi folositoare. So..thanks!